საზაფხულო ბანაკი

31 ივლისს , უკვე მეორედ Summer Ad School Camp დაიწყება და 31 ივლისიდან- 8 აგვისტოს ჩათვლით კახეთში გაიმართება. მსმენელები და სპიკერები წინანდალში, ჭავჭავაძეების სახლ–მუზეუმის ტერიტორიაზე სასტუმროში იცხოვრებენ. პირველი ნაწილი სემინარებსა და ვორქშოფებს დაეთმობა, მეორე კი -კრეატიული კამპანია. სამუშაო ენა რუსული და ინგლისური იქნება.

მომხსენებლები

  • მიხეილ გუბერგრიცი – გრაფიკული დიზაინერი, კონსულტანტი და ლექტორი მოსკოვის კომუნიკაციების აკადემიაში, LEXICA დამფუძნებელი და კრეატიული დირექტორი. 
  • სვეტლანა მაიბროდსკაია – BBDO- ს კოპირაითერი. 
  • ნიკალს ფრინგს-რუპი იყო მენეჯერი ისეთ სააგენტოებში, როგორიცაა: DDB London, TBWA Germany, Springer & Jacoby და Jung von Matt . 

დავალებები-გამარჯვებულის გამოვლენა

  • პირველი დღე – სტრატეგიის დღე. (როგორ კეთდება სტრატეგია, რა არის ბრენდის პოზიციონირება, კონკურენტული ანალიზი და ბრენდების პირამიდა).
  • მეორე დღე : დიზაინისა და “ქოფირაითის” დღე. (რა არის ვიზუალური აიდენტიკა, სლოგანები და მისი შექმნის გზები. ქალაქის ან ღვინისთვის კონცეფციის შექმნა, ქალაქისთვის სლოგანის მოფიქრება).
  • შემდეგი დღე: ტერიტორიული ბრენდინგი, საერთაშორისო და რუსული გამოცდილება.(რეგისტრაცია, კრიტერიუმები, სახელწოდების ეფექტურობა). ღვინისთვის საფირმო სტილის შექმნა ( შეფუთვა, ეტიკეტი) , საფირმო სტილისა და საკომუნიკაციო სისტემების შექმნა ქალაქისათვის.
  • მეხუთე დღე დაეთმობა პრეზენტაციებს. მეორე ნაწილი იქნება კრეატიული კამპანია , სადაც მონაწილეებს ნიკლასისგან, მიეცემათ ბრიფი Future Lions (http://www.futurelions.com/) ფესტივალიდან, გამარჯვებული მიიღებს 50% ფასდაკლებას Miami Ad School- ის ჰაბურგის ფილიალში სწავლაზე, რაც დახლოოებით – 10 000 ევროს შედგენს. 

მონაწილეობის საფასური

მონაწილეობა სრულ ღონისძიებაზე (9 დღის განმავლობაში) ღირს 1440 ლარი (შედის მგზვარობა თბილისი– წინანდალი, წინანდალი– თბილისი, ასევე ცხოვრება, კვება სამჯერ და საბოლო საღამო), მხოლოდ პირველ ან მეორე ნაწილზე მონაწილეობა ღირს – 720 ლარი 

სტუდენტებისთვის გვაქვს ფასდაკლება, სტუნდეტებს შეუძლიათ დაესწრონ მხოლოდ Miami Ad School – ის (ნიკლას ფრინგს-რუპი) დღეებს 6-8 აგვისტო, და გადაიხადონ 200 ლარი (ფასში შედის მხოლოდ ვორქშოპზე დასწრება, არ შედის იქ ცხოვრება).

===საშუალება გეძლევათ, პირადად გაიცნონ მსოფლიოში აღიარებული რეკლამის და ბრენდინგის სპეციალისტები და მიიღონ მათგან რჩევები და ასევე გაიზიარონ მათი გამოცდილება. მონაწილეები მიიღებენ როგორც პრაქტიკულ, ისე თეორიულ ცონდას, გაეცნობიან თანამედროვე ტენდეციებს და სიახლეებს სარეკლამო და ბრენდიგნის სფეროში, ასევე დაისვენებენ, გაიცნობენ თავიანთ კოლეგებს და შესაძლოა დამკვეთებსაც. 

ღონისძიების ორგანიზატორია ART Factory of Gipa, Miami Ad School-ის მასპინძელი SAKIDEAMSHENI, პროექტის ოფიციალური მარკეტინგული პარტნიორიMarketer.ge

ადგილები შეზღუდულია 

დარეგისტრირდი